Subject: RE: Kinnisvaratehingute andmete hõive, 2023
From: "SA Adminandmed" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 15:19:03 +0300

Tere

Edastame digitaalselt allkirjastatud taotluse kinnistusraamatu andmete
pärimiseks.

Heade soovidega

Taivo Gross
Andmehõive tiim

Andmehõive ja töötluse osakond

Statistikaamet
 <http://www.stat.ee> www.stat.ee

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 10:23 AM
To: SA Adminandmed <[email-masked]>
Subject: RE: Kinnisvaratehingute andmete hõive, 2023

Tere

Palume lisada juurde ka eelnevalt saadetud digitaalselt allkirjastatud
taotlus kinnistusraamatu andmete pärimiseks või viide kuupäevale ja kirja
numbrile.

Edaspidi palume lisada viide algsele dokumendile iga päringu juurde.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: SA Adminandmed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 21, 2024 2:44 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kinnisvaratehingute andmete hõive, 2023
Importance: High

Tere!

Palume, et edastaksite Statistikaametile andmed kinnisvaratehingute kohta
järgmises koosseisus:

Tabeli nimi: KINNISTU_OMANIK_VAHETUS_YYYY (YYYY – aasta, mille kohta
andmed edastatakse)

(näiteks KINNISTU_OMANIK_VAHETUS_2023)

Väljavõtte tingimused: Esitatakse omanikku vahetanud kinnistute andmed,
kus vähemalt üheks osapooleks on juriidiline või
avalik-õiguslik juriidiline isik. Andmed edastatakse kinnistusraamatust
nende kinnistute kohta, mille kinnistu uue registrikande
tegemise kuupäev jääb vahemikku 1.01-31.12 väljavõtte aastal.

Tähtaeg: Andmed esitatakse eelmise kalendriaasta kohta hiljemalt 15. maiks

Jrk nr

Välja kood

Formaat

Kirjeldus

Klassifikaator/ loend

1.

KINNISTU_NR

Number

Kinnistu number

2.

KINNISTU_LIIK

Text

Kinnistu liik

Fiktiivne;

Hoonestusõigus;

Kinnisasi;

Korterihoonestusõigus;

Korteriomand

3.

KATASTRITUNNUS

Text

Kinnistu katastritunnus

4.

ASUKOHT

Text

Kinnistu asukoha aadress

5.

KANDE_NR

Number

Kinnistuga tehtud tehingu kande number

6.

ALGUSKPV

yyyy-mm-dd

Kinnistu uue registrikande tegemise kuupäev

7.

LOPPKPV

yyyy-mm-dd

Kinnistu registrikande lõppkuupäev

8.

ARK

Text

Kinnistu omaniku registri- või isikukood

9.

OMANIKU_NIMI

Text

Kinnistu omaniku nimi

10.

OMANIKU_TYYP

Text

Kinnistu omaniku tüüp

Juriidiline isik;

Avalik-õiguslik juriidiline isik;

Füüsiline isik

11.

OMANDIOSA_NR

Number

Kinnistu omandiosa number

12.

OMANDIOSA_SUURUS

Text

Kinnistu omandiosa suurus

13.

OMANDIVORM

Text

Kinnistu omandivorm

Ainuomand,

Kaasomand;

Ühisomand

14.

AASTA

yyyy

Aasta, mille kohta andmed edastatakse

Andmed palume edastada aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] krüpteeritult Statistikaameti asutusepõhisele
sertifikaadile (registrikood 70000332) csv-failina (komakoha eraldaja
koma, veergude eraldaja semikoolon, tuhandete eraldajat ei kasutata) UTF-8
kodeeringus.

Heade soovidega

Taivo Gross
Andmehõive tiim
Andmehõive ja töötluse osakond
Statistikaamet

From: SA Adminandmed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 6, 2024 5:28 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kinnisvaratehingute andmete hõive, 2023

Tere!

Statistikaamet pöördub Teie poole palvega andmete saamiseks. Andmeid on
vaja statistikatöö Pakkumise ja kasutamise tabelid
(21408) jaoks, mis kirjeldavad tootmisprotsesse ning kaupade ja teenuste
vooge ning mille eesmärk on koostada pakkumise ja kasutamise
tabelid jooksevhindades ja eelmise aasta hindades. Need on aluseks ka
sisemajanduse koguprodukti (SKP) arvestamisel.

Palume, et edastaksite meile andmed järgmises koosseisus:

Tabeli nimi: KINNISTU_OMANIK_VAHETUS_YYYY (YYYY – aasta, mille kohta
andmed edastatakse)

(näiteks KINNISTU_OMANIK_VAHETUS_2023)

Väljavõtte tingimused: Esitatakse omanikku vahetanud kinnistute andmed,
kus vähemalt üheks osapooleks on juriidiline või
avalik-õiguslik juriidiline isik. Andmed edastatakse kinnistusraamatust
nende kinnistute kohta, mille kinnistu uue registrikande
tegemise kuupäev jääb vahemikku 1.01-31.12 väljavõtte aastal.

Tähtaeg: Andmed esitatakse eelmise kalendriaasta kohta hiljemalt 15. maiks

Jrk nr

Välja kood

Formaat

Kirjeldus

Klassifikaator/ loend

1.

KINNISTU_NR

Number

Kinnistu number

2.

KINNISTU_LIIK

Text

Kinnistu liik

Fiktiivne;

Hoonestusõigus;

Kinnisasi;

Korterihoonestusõigus;

Korteriomand

3.

KATASTRITUNNUS

Text

Kinnistu katastritunnus

4.

ASUKOHT

Text

Kinnistu asukoha aadress

5.

KANDE_NR

Number

Kinnistuga tehtud tehingu kande number

6.

ALGUSKPV

yyyy-mm-dd

Kinnistu uue registrikande tegemise kuupäev

7.

LOPPKPV

yyyy-mm-dd

Kinnistu registrikande lõppkuupäev

8.

ARK

Text

Kinnistu omaniku registri- või isikukood

9.

OMANIKU_NIMI

Text

Kinnistu omaniku nimi

10.

OMANIKU_TYYP

Text

Kinnistu omaniku tüüp

Juriidiline isik;

Avalik-õiguslik juriidiline isik;

Füüsiline isik

11.

OMANDIOSA_NR

Number

Kinnistu omandiosa number

12.

OMANDIOSA_SUURUS

Text

Kinnistu omandiosa suurus

13.

OMANDIVORM

Text

Kinnistu omandivorm

Ainuomand,

Kaasomand;

Ühisomand

14.

AASTA

yyyy

Aasta, mille kohta andmed edastatakse

Andmed palume edastada aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] krüpteeritult Statistikaameti asutusepõhisele
sertifikaadile (registrikood 70000332) csv-failina (komakoha eraldaja
koma, veergude eraldaja semikoolon, tuhandete eraldajat ei kasutata) UTF-8
kodeeringus.

Heade soovidega

Taivo Gross
Andmehõive tiim
Andmehõive ja töötluse osakond
Statistikaamet
 <http://www.stat.ee> www.stat.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.